Browse Performance Assessments:

We have assessments with those parameters.

Student Materials

Un nouvel aréna (20-1)

Les élèves doivent concevoir le plan des sièges d’un nouvel aréna. Pour ce faire, ils doivent utiliser des suites et des séries arithmétiques pour déterminer le nombre de sièges de chaque rangée, ainsi que des suites géométriques pour déterminer le prix des billets des sièges de chaque rangée.

Student Task, Graphic Organizer

Teacher Materials

Outcome
Correlation

L'évaluation est basée sur les résultats d'apprentissage. Les critères représentent des énoncés synthétisés de grandes idées tirées des connaissances et des compétences du programme d'études de l'Alberta.

Formative Assessment

Discussion guides can support students in acquiring key skills that are assessed within the task. Select the skill that is an area of focus for the class, or to support individual students.

Click on the Images below to preview the pdf of the task

Outil de rétroaction l'enseignant - Calculs

Outil de rétroaction par un pair - Hypotheses

Outil de rétroaction par un pair - Calculs

Outil pour l’autoréflexion de l’élève

Student Samples

We are looking for student samples related to this task. Do you have student samples you would like to share? Get in touch with the form below.

Are you interested in collecting and submitting samples of student work for this AAC Performance Task?

An AAC Field Services Facilitator will walk you through the process. Please fill out the form below to contact us!

Download Entire Package!

Search AAC