Browse Performance Assessments:

We have assessments with those parameters.

Student Materials

L’empreinte (10C)

Les élèves vont utiliser le raisonnement pour analyser la corrélation entre la taille et la pointure des souliers. Ils collecteront les données afin de prédire la taille du suspect impliqué dans ce vol.

La seconde version de la tâche, c'est-à-dire la version échafaudée par étapes, guide les élèves en leur offrant un processus pour les aider à parvenir à une conclusion.
La seconde version de la tâche (download Word document)

Student Task, Graphic Organizer

Teacher Materials

Outcome
Correlation

L'évaluation est basée sur les résultats d'apprentissage. Les critères représentent des énoncés synthétisés de grandes idées tirées des connaissances et des compétences du programme d'études de l'Alberta.

Formative Assessment

Discussion guides can support students in acquiring key skills that are assessed within the task. Select the skill that is an area of focus for the class, or to support individual students.

Click on the Images below to preview the pdf of the task

Student Samples

We are looking for student samples related to this task. Do you have student samples you would like to share? Get in touch with the form below. 

Are you interested in collecting and submitting samples of student work for this AAC Performance Task?

An AAC Field Services Facilitator will walk you through the process. Please fill out the form below to contact us!

Download Entire Package!